Alt hvad din virksomhed har brug for på et sted

999uu156.jpg

Når du driver forretning, og skal gøre det med succes, så har du brug for en hel masse ting til at holde dig gående over tid, for det er ikke kun et spørgsmål om at du skal være god til det du oprindeligt gerne ville lave.

Når det bliver hverdag og tingene kører, så skal der bruges en masse ting til dig og dine kollegaer, som meget forsimplet kan koges ned til noget så simpelt som elektronik, kontorartikler, lagerudstyr, kontormøbler, og forplejning så folk kan fungere.

Du skal bruge en hel masse ting, og kunne du forestille dig at skulle rende i hver sin forretning for at finde hver sin ting? Nej vel, derfor er det smart at kunne få det hele på et og samme sted.

Tag noget så simpelt som ternet og linjeret papir som du bare ikke vil løbe tør for, men stort set altid skal bruge, hvorfor så ikke købe det der hvor det er billigst og hurtigst at få fingre i?

Dame på kontor

Hvad er fordelene for dig og din virksomhed?

Du får lejlighed til at handle med leverandør der kan klare det hele, og sparer dermed tid og energi på at finde varer alle mulige steder.

Levering sker fra dag til dag, og er helt uden beregning, hvis blot du køber for mindst 800 kr. ex. moms.

Priserne på varerne er gennemsigtige og ganske konkurrencedygtige, der er ingen skjulte ubehageligheder, det du ser, er det, du får.

Du får hjælp til indretning via 3D-tegninger, der kan visualisere indretningen for dig før du går i gang med at bruge penge på noget.

Det bedste er måske, at du kan få en danskejet virksomhed som partner, en partner der har været mange år i markedet, og kender både det og kunderne.

Hvis du stadig er i tvivl, så tro på de eksisterende kunder og se på Trustpilot, hvor din kommende partner har den højeste rating.

Når du tilmelder dig tilbudsmailen, så kan du få 10% rabat på første ordre, hvorefter du så får gode tilbud løbende, og direkte i din mailbox.

Folk i arbejde

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *